Wednesday, September 29, 2010

Juhu! - I think?

Øhh?
Ej, nu skal jeg nok være sød! Jamen nu har jeg noget og se frem til! Jeg er lige gået igang med en bog. (Det gjorde jeg faktisk igår, og er allerede halvvejs;D) Og så skal jeg til at læse en til! Det er super, at Nanna vil gøre mig til en "læser". -Hvilket gør mig RIGTIG MEGET glad. Fordi hun vil, at jeg skal blive til noget. (Håber jeg!) Men OMG! Og mig, som lige regned med at jeg skulle læse de to første bøger, af serien "De udødelige", (MEGET BEDRE END TWILIGHT!!!) og så købe den helt nye, "Skyggeland", og så blive endnu mere forelsket i Damen Auguste<3<3<3<3>
Ej, det er virkelig sødt af dig! Og jeg vil se frem til at læse den! Men hvis jeg skal læse den, så skal du også læse serien "De udødelige"! Og du kan starte med at blive forelsket i Damen, i "Evermore"! -Er det en aftale?
Søde Line, jeg kan også stærkt anbefale dig til at læse serien! Den er VIDUNDERLIG! Jeg kan anbefale ALLE, at læse serien!
Kram fra Alberte!<3
P.s : Min søde kusine har lige fået en lille dreng! Eller det fik hun søndag den. 26/9!

No comments:

Post a Comment