Thursday, February 9, 2012

Penge er ikke alt.. eller er det?

Er jeg den eneste, der når jeg er på Facebook ser de der reklamer for dametøj ude i siden og tænker "jeg kunne da godt lige gå ind og kigge lidt.." og gang på gang fortryder det bagefter?
Gang på gang tænker "fuck hvor ville jeg gerne ha røv fuld penge, så jeg kunne købe alt det lækre tøj som jeg gerne vil ha!"
og faktisk næsten bliver i dårligt humør, fordi jeg ikke bare kan købe det... ?


Hvis jeg havde så mange penge, ville jeg købe to huse lige ved siden af det ene.
Det ene ville jeg bo i, de andet skulle være et walk-in-closet hus!

Så når jeg vågnede om morgenen, kunne jeg gå over i min hus, gå rundt i alle rummene og overveje hvilket tøj jeg skulle ha på i dag..

Et rum til hver slags tøj.. eller måske to, hvis der er behov for det.
Jeg ville lave alle rummene som en slags gang, med tøj på hver side, og ende væggen skulle være et stort spejl!
Jeg ville ha hængt mit tøj efter farver.. lave en regnbue af farver, starte med hvid så gul og rød, grøn og så lille, for til sidst af ende i blå og sort..

Jeg ville ha alle rummene fyldt op med kjoler, bukser, shorts, veste, sko, badetøj, undertøj, skjorter, trøjer.. alt!
Jeg ville ha sko i alle farver, mønstre, modeller ..
Den samme trøje i fire forskellige farver.. med matchene bælter og taske..

No comments:

Post a Comment