Wednesday, September 29, 2010

KAOS!

Trine fortalte mig idag at hun var skuffet over vi ikke rigtig bloggede så meget længere, og derfor ville jeg lige kaste lidt ind for at gøre godt for det forsømte :)
KAOS (Kys, Ah, Oh, Shit) er en af de bøger jeg rent faktisk har fået læst færdig. Jeg fik den i fødselsdagsgave af en af mine veninder, og nu er det på tide den bliver givet videre.
Hvis en bog alligevel ligger og samler støv uden at blive læst, vil jeg hellere give den videre til en person jeg ved rent faktisk læser den.
Alberte ved ikke noget, men jeg har tænkt mig at give den til hende. Hun har fortjent den, og jeg ved hun vil læse den, og derfor passe på den.
Jeg håber hun vil nyde den, og læse den ligeså mange gange som jeg har.
KAOS handler i små trav om at gøre det modsatte af hvad kravene til unge nu om dage er.
Edel gør nemlig det modsatte af hvad folk tror og mener du vil gøre. Hun bliver gravid som femten årig, og beholder endda barnet.. Som femteårig ;)
Og nu om dage når du er femten, så får man sig en uddanelse, bliver klogere og klogere.. og muligvis lidt klogere..
-men pointen er at man kan indeholde mange gode værdier, og være et super godt menneske, også selvom man muligvis strider imod hvad kravene er til en. Man kan indeholde meget som er værdifuldt for andre mennesker, også selvom man muligvis vælger at gå sine egne veje. Man kan være sig selv, uden at gøre hvad andre folk tror du vil gøre.
Nyd bogen Alberte, og gør altid hvad du selv har lyst til. Du kan muligvis have mange værdier i dit liv andre ikke kender til <3
(ikke fordi jeg siger du skal få et barn som femtenårig, men altid følg dine drømme.. DET GÆLDER FANDEME OGSÅ DIG LINE!!)

No comments:

Post a Comment